سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 2:39 عصر
موسوی در اخطار قانون اساسی:
رقم تعرفه برق باید مشخص باشد
رقم تعرفه برق باید مشخص باشد
سرویس: صحن
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: باید رقم مشخصی برای افزایش تعرفه های برق برای حمایت از توسعه زیرساخت ها تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدشکرخدا موسوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل سوم این قانون گفت: ما در لایحه بودجه سال گذشته وقتی بحث 30 ریال برای افزایش به تعرفه های برق برای حمایت از توسعه زیر ساختهای برق در روستاها تدوین کردیم ریال را هم مشخص کردیم.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه ما در لایحه مذکور هیچ عددی آورده نشده است و لذا کار را با مشکل همراه خواهد کرد.

وی گفت: بر روی تعرفه برق سال گذشته امروز برخی استان های جنوبی تصاعدی قیمت برق بالا رفته است و اگر باز هم  آن را تکرار کنیم فشار مضاعفی بر دوش مردم محروم در حاشیه شهرها قرار می گیرد.

موسوی افزود: عدد مشخص باید در لایحه مذکور تعیین شود و سپس در مجلس تصویب شود.

ابوترابی فرد در پاسخ به اخطار موسوی گفت: حرفی که زده شد در غالب اخطار نبود و شما به عنوان مخالف در حال حاضر صحبت کردید و همکاران می توانند در رأی خود از آن استفاده کنند./



لیست کل یادداشت های این وبلاگ