سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 فروردین 8 , ساعت 12:10 عصر

اخبار متناقض درخصوص پیوستن لاریجانی به ائتلاف 1+2/ قالیباف: نگفتم از لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف دعوت کرده‌ام

 

محمدباقر قالیباف می گوید نگفته است که از لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف سه گانه دعوت شده و اخبار منتشر شده اشتباه رسانه ها بوده است.

به گزارش نامه، در حالی که سخنان نقل شده از محمدباقر قالیباف حاکی از روایت وی در خصوص عدم تمایل لاریجانی برای کاندیداتوری و پیوستن به ائتلاف سه گانه بود، قالیباف به فاصله چند ساعت روایتی دیگر از این موضوع را بیان کرده است.

آنچنان که خبرگزاری ها گزارش داده بودند، محمد باقر قالیباف سه شنبه شب در مسجد العلی مشهد در جمع تعدادی از فعالان سیاسی این شهر با اشاره به ملاقاتی که به لاریجانی، ریاست قوه مقننه داشته است بیان کرد: بنده خودم با لاریجانی گفتگو کردم تا در ائتلاف ما حضور داشته باشد که وی گفت: قصد حضور در انتخابات را ندارد و تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

این در حالی بود که جواجهانگیرزاده عضو هیات رییسه و از نزدیکان لاریجانی این خبر را تکذیب کرد و رمضا ن شجاعی کیاسری نیز در نقل قولی از لاریجانی عنوان کرد که «ؤییس مجلس گفته است تاکنون دعوتی از من برای حضور در ائتلاف سه نفره نشده است»

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت  با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر دعوت از دکتر لاریجانی برای حضور در ائتلاف سه نفره گفت: دکتر لاریجانی امروز پس از شنیدن این خبر به من گفت؛ نه تنها تاکنون چنین دعوتی از من صورت نپذیرفته بلکه هنوز تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفته ام.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا وفاق ،همدلی مساعدت و همیاری جریان اصولگرایی رقم زننده موفقیت نهایی آنها خواهد بود، افزود: رئیس مجلس معتقد است که انتخابات باید در فضایی آرامش‌بخش برگزار شود تا مردم نیز حق انتخاب خوبی داشته باشند.

وی با تاکید بر دعوت چندباره فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس و تعدادی از معتمدین و بزرگان و اقشار و صنوف مختلف از دکتر لاریجانی برای حضور در انتخابات ادامه داد: دکترلاریجانی تاکنون مجاب نشده و پاسخ مثبتی به این دعوت ها نداده است البته ممکن است در آینده نظرش تغییر کند.

بعد از تکذیبه ها محمدباقر قالیباف روایتی دیگر از این ماجرا را بیان کرد.  محمد باقر قالیباف اخبار منتشره از قول وی مبنی بر دعوت از علی لاریجانی رییس مجلس برای حضور در ائتلاف سه گانه را رد کرد.

وی که با فارس گفتگو کرده در خصوص اظهارات خود در جمع محدودی از فعالان سیاسی مشهد مقدس تصریح کرد: بنده در پاسخ به پرسشی در موضوع موقعیت علی لاریجانی رئیس مجلس و ائتلاف سه گانه اینگونه شرح دادم که از نظر بنده و دو عضو دیگر ائتلاف افرادی دیگری که ویژگی ها و کف رای لازم برای حضور در ائتلاف را داشته باشند نیز می توانند به این ائتلاف بپیوندند.

وی ادامه داد: در ابتدای شکل گیری این ائتلاف علی لاریجانی رئیس مجلس نیز از این ویژگیها و کف رای لازم برخوردار بودند که البته هیچگاه وی برای حضور در ائتلاف اظهار تمایل نکردند.

قالیباف تاکید کرد: بنده تحلیل خودم را از عدم تمایل ایشان به حضور در ائتلاف سه گانه را اینگونه بیان کردم که شاید علت این موضوع، عدم تمایل برای نامزدی در انتخابات باشد که متاسفانه بدلیل عدم انعکاس صحیح مطلب، باعث سوء برداشت شد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ