سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند با دل و فکرش می نگرد . نادان با چشم و دیده اش می بیند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 اسفند 24 , ساعت 11:53 صبح

این لحظه ای است که یک عکاس روزنامه سعی داشت از مه سنگین بر روی پل عکس بگیرد ولی در کنار آن صحنه خودکشی یک زوج نصیب وی شد!\n


شکار لحظه وحشتناک خودکشی دو عاشق

این لحظه ای است که یک عکاس روزنامه سعی داشت از مه سنگین بر روی پل عکس بگیرد ولی در کنار آن صحنه خودکشی یک زوج نصیب وی شد!

به گزارش نیک صالحی این عکاس بر روی یک سکو ایستاده بود و خود را آماده می کرد تا از پوشیده شدن مه بر روی رودخانه وهان یانگتز دریکی از ایالت های مرکزی چین عکس بگیرد.

این عکاس می گوید:"من حتی نفر اولی که به رودخانه پرید را ندیدم چراکه تمام حواسم به تنظیم کردن دوربین بود، اول متوجه نشدم که عکس مرد را در هنگام پریدن به رودخانه گرفته ام." تنها وقتی متوجه شدم که صدای فریاد کسی را شنیدم که از پریدن کسی به رودخانه خبر داد. چند ثانیه بعد زنی نیز مانند مرد به رودخانه پرید."

پلیس مرد را از میان برخی از وسایل به جا مانده از وی شناسایی کرده و می گوید وی یک کارگر مهاجر 20 ساله به نام لیو هان بوده است و دختر که هویتش هنوز مشخص نشده احتمالا معشوقه وی بوده است. هنوز معلوم نیست که چرا آن دو تصمیم به خودکشی گرفته بودند و خود را به رودخانه انداختند.

عموی این پسر در یک تماس تلفنی گفته است که او می داند که این پسر جوان مشکل مالی داشته است و شاید مشکل مالی و نداشتن درآمد برای زندگی با یک زن جوان باعث خودکشی وی شده است.

پلیس بعد از این واقعه رودخانه را به قصد یافتن آنها جستجو کرد به گزارش نیک صالحی ولی اثری از اجساد آن دو به دست نیامد و احتمال زنده بودن آنها بسیار کم است.

یک مرکز درمانی گفته است که بزرگترین عامل مرگ بین افراد 15 تا 34 سال چینی خودکشی است و حدود 287000 نفر در این کشور هر سال خود را می کشند و حدود 2 میلیون نفر نیز سالانه اقدام به خودکشی می کنند.

شکار لحظه خودکشی دو عاشق

شکار لحظه خودکشی دو عاشق

شکار لحظه خودکشی دو عاشق

شکار لحظه خودکشی دو عاشق

تهیه و ترجمه: گروه خبر نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ